Tuesday, July 14, 2009

HOMO SAPIENS (ЉУДИ)

"PEPI"





"011"


"SM"

"UMETNIK"

"KUKLA"

"BABA"

"BABICKA"

"CECE"

"CECE"

"DRAGISA"

"MARICA"

"MARICA"

"KARLO"

"CECE"

"PEPI"
Оваа фотографија ми беше трето наградена на излозба организирана од Агенцијата за Спорт и Млади и Британскиот конзулат

"ATOMIK"
Со оваа фотографија сум учествувал на 20та Изложба на уметничка фотографија "КУМАНОВО 2005" и на Денови на Македонската фотографија Штип 2005

"MARICA"
Со оваа фотографија сум учествувал на 44та Државна изложба на Фотографии Скопје 2006

"MAJKA I MARE"

"MARIJA"
"Минатото во Сегашната Иднина"

"CECE"
Со оваа фотогрфија сум учествувал на фото изложбата "Своерачно"

"CECE"
Со оваа фотогрфија сум учествувал на фото изложбата "Своерачно"

"CECE"
Со оваа фотогрфија сум учествувал на фото изложбата "Своерачно"

No comments:

Post a Comment